Vad jag vill med denna blogg + lite shopping!

Hej, vad jag vill med denna blogg är att visa mitt sinne för mode och förhoppningsvis inspirera andra att testa nya saker. Jag vill också hjälpa med att hitta plagg som sitter bra på mig och genom detta hjälpa andra hitta det som passar dem t ex dem perfekta jeansen! Jag skulle också vilja öppna upp mig för nya erfarenheter och människor genom denna blogg och få fram att man inte måste vara en size zero för att trivas med sig själv och vilja ha på sig snygga kläder.

 

Ellos har ju halva reapriset i deras outlet så jag passade på att beställa dessa plagg. Den ljusblåa klänningen är jag övertygad om att den är mycket snyggare i verkligheten och på en fylligare kropp och har jag mest tänkt mig till nästa sommar. Mocka shortsen har jag tänkt använda med svarta strumpbyxor under med en snygg svart blus och ett par booties. Jeansen har jag beställt från Dorothy Perkins. Dem ljusblåa har jag i en mörkare nyans och det är de bästa jeansen jag har någonsin ägt sitter perfekt och finns i 3 olika länger så alla kan hitta och upp till stl 22 som är en svensk 50 men jag skulle säga att det är nog snarare som ens svensk 52 eftersom de är lite stora i stl. Jag ska lägga upp recensioner när plaggen har kommit. xoxo Medina

36-1646 32-7786_F 32-7793_F 34-8498_F 36-136070249724_large 70255101_normal 70256362_large

Leave a Reply

