Musikhjälpen

Det dör en kvinna varannan minut pga av komplikationer av hennes graviditet, det är inte ok! I år ska vi fatshionistor samla in pengar. På ett personlig plan träffar det mig eftersom jag har haft två så kallade sena missfall i 5 månaden. Båda gångerna fanns det risk för mitt liv pga av kraftiga blödningar och livshotande infektion. Tack vare att jag bor i ett land som har modern sjukvård så sitter jag här och skriver detta. Men jag är fullt medveten om att hade jag haft oturen att vara gravid i ett land med sämre sjukvård så hade jag alldeles för lätt inte varit här idag. Stöd insamlingen! http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/sveriges-fatshionistormusikhjälpen

Leave a Reply

